• App'er vi bruker i barnehagen

Vi bruker iPad i forbindelse med bl.a. språkstimulering, og her finner du en oversikt over hvilke App'er vi bruker i barnehagen.

• Ta tilbake leken ute i naturen!

Ny studie:

- Ta tilbake leken ute i naturen
    .

Forskere ser at norske barns kontakt med naturen avtar. I dag er det mye som er mer spennende enn å bygge hytte i skogen.

• Foreldrehverdag.no - Tilbud til foreldre

Her kan foreldre finne faglig kvalitetssikret informasjon om hvordan de kan forstå barnet sitt bedre.
    Målet er å gi foreldre inspirasjon, tro på egen omsorgsevne og bidra til å styrke samspillet i hverdagen.

• De vanligste sykdommer og plager i barnehagen.

Her er en oversikt over de vanligste sykdommene og plager i barnehagen.
    Du kan også lese når barnet bør holdes hjemme fra barnehagen, grunnet sykdom.

• Tips til hverdagsaktiviteter!

I denne rare tiden vi befinner oss i, kan det være kjekt å ha noen aktiviteter ekstra på lur.

• Åpen dag 28.2. - ledige plasser fra høsten

Vi har ledige plasser i barnehagen fra høsten. Hvis du har lyst til å komme og se hvordan vi har det, har vi åpen dag onsdag 28. februar kl 9 - 11 😊

• Er du en synlig og dyktig leder som evner å skape motivasjon og engasjement?

Menighetsbarnehagen i Trøgstad AS søker styrer i vikariat med mulighet for fast ansettelse.

Arbeidsgiver: Menighetsbarnehagen i Trøgstad.
    Stillingstittel: Barnehagestyrer ved Menighetsbarnehagen i Trøgstad, Indre Østfold
    Frist: 15.02.2022
    Ansettelsesform: Vikariat med mulighet for fast ansettelse
    Tiltredelse: Så snart som mulig.